Annonsera i Stora Nolias mässmagasin

Passa på att boka Er annons redan nu. Magasinet är väldigt populärt och ett bra forum för alla utställare och besökare. Det har blivit fullbokat de senaste åren, så missa inte chansen att få mer fokus på Ert mässdeltagande.

Vår mätning visar att 56 procent av Stora Nolias besökare fått information om mässan via mässmagasinet. Det är den klart största informationskällan för besökarna. Därefter följer Stora Nolias annonsering, Stora Nolias hemsida och via vänner och bekanta. 

Årets mässmagasin trycks i A4-format på 80 g papper. Upplaga ca 230.000 exemplar, varav ca 190.000 distribueras till hushållen i Norrbotten samt delar av Västerbotten och Västernorrland. Distributionen sker cirka två veckor före mässan. Resterande 40.000 exemplar placeras vid entrén gratis för besökarna. I mässmagasinet hittar du bland annat utställarna, intressanta reportage, tävlingar och mycket mer.

Läs fjolårets mässmagasin här.

Annonspriser

Uppslag: 420 x 297 mm 60.690 kr
1/1-sida: 190 x 270 mm 31.000 kr (s/v), 32.800 kr (fyrfärg)
1/2-sida: 190 x 133 mm 17.180 kr (s/v), 19.020 kr (fyrfärg)
1/4-sida: 93 x 133 mm 9.690 kr (s/v), 11.500 kr (fyrfärg)
1/8-sida: 93 x 64 mm 5.970 kr (s/v), 7.800 kr (fyrfärg)
1/16-sida: 44,5 x 64 mm 3.980 kr (s/v), 5.800 kr (fyrfärg)

Materialdag är 31 maj.

Placeringstillägg: Första annonssidan och baksidan 10 %.
Reklamskatt 7,65 % (from 1 jan 2017) och moms 25 % tillkommer på ovanstående priser.
*Med reservation för oförutsedda prishöjningar.

Gör en bokningsförfrågan via vårt formulär - klicka här

eller

Gör din bokning med mig!

Lars Ekeberg,Projektsäljare
lars.ekeberg@nolia.se
+46 90 88 88 608
+ 46 73 061 48 73

 

Kontaktpersoner

Vad tycker andra?

Emma Kero

Vi har varit med på Stora Nolia sen mässan startade. Det har blivit en tradititon att vara med och det är en bra plats för att möta mycket kunder och få feedback, tips och idéer från dem.

Emma Kero, Marknadsansvarig Kero AB,

Daniel Andersson

Stora Nolia är för oss en unik möjlighet att i ett av vårt absolut starkaste distrikt träffa våra slutkunder och visa upp nyheter. Att vi dessutom under våra temadagar kunnat erbjuda freestyleshower samt provkörning av Lynx & Ski-Doo snöskotrar (på snö!), Can-Am fyrhjulingar, Sea-Doo vattenskotrar och Can-Am Spyder är riktigt roligt. Vi upplever att vi genom Stora Nolia stärker intresset och gemenskapen kring BRP:s produkter hos såväl befintliga som blivande kunder.

Daniel Andersson, BRP Sweden,