Bokningsvillkor

YOU CAN FIND OUR GENERAL PROVISIONS IN ENGLISH HERE.

Anmälan
Anmälan är bindande för utställaren tills den antagits eller avböjts av Nolia. Bindande avtal träffas det datum då order-/bokningsbekräftelse skickas till utställaren.

Avbokning
Utställaren äger rätt att avboka avtalet, men endast skriftligen och inom 14 dagar från den först erhållna orderbekräftelsen (avsändardatum).

Vid senare avbokning debiteras utställaren 100 (etthundra) procent av monterhyran om inte annat angivits i orderbekräftelsen eller fakturan. Erlagd anmälnings-/grundavgift återbetalas aldrig.

Betalningsvillkor
Kostnaden för hyra och eventuellt bokad annons ska vara inbetald till Nolia senast 2 månader före mässans start eller vid en annan av Nolia bestämd förfallodag. Vid sen bokning ska fakturan vara betald innan mässans start. Nolia tar ej emot kontanta medel för betalning av fakturor. Kortbetalning kan godtas, detta sker i sådana fall mot en avgift på 1500 (ettusen femhundra) kronor.

Biljetter faktureras med 10 dagars betalningsvillkor eller vid en annan av Nolia bestämd förfallodag. Alla övriga beställningar faktureras med 30 dagars betalningsvillkor. En faktureringsavgift tas ut för varje faktureringstillfälle. Om fakturan ej betalas i tid skickas en påminnelse med en lagstadgad påminnelseavgift. Obetalda fakturor överlåts till Svea Inkasso som debiterar ränta och tillkommande avgifter.

Alla Nolia AB:s allmänna bestämmelser hittar du i denna pdf.

Kontaktpersoner

Anna Wikman

Bitr. Projektledare

+46 (0)90  -888 86 07
+46 (0)70  -627 34 04
anna.wikman@nolia.se

Vad tycker andra?

Johan Kriström

Stora Nolia i Piteå var för vår del en väldigt lyckad mässa. Den medförde ett enormt intresse för våra produkter, inte bara under mässan utan även efteråt. Vi sålde 5 bilar under veckan och kan under hösten härleda till ytterligare ett par affärer kopplade till vårt deltagande. Porsche Center Umeå vill även passa på att tacka personalen hos Stora Nolia som visar på god servicenivå och lösningsorienterad inställning.

Johan Kriström, Porsche Center Umeå,

Emma Kero

Vi har varit med på Stora Nolia sen mässan startade. Det har blivit en tradititon att vara med och det är en bra plats för att möta mycket kunder och få feedback, tips och idéer från dem.

Emma Kero, Marknadsansvarig Kero AB,